forman PS

Návštěvní kniha stránek "formanPS.wz.cz"

« nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 nejstarší » 

máňa (@ ,  www) napsal(a) 21.02.2006 v 10:01 :
čauky:) Já to myslel tak, že jsme tady jen my čtyři:) musíme to vylepšit:)) Včera jsem známému projížděl formana. To je katastrofa:/ Našel jsem mu na netu za 19900, celkem v poho. Nedá si řict:) neva. Však uvidíte na sraze (snad tam dojede) :)

Jirka (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 00:29 :
No já su z Práglu :o) A na sraz bych snad i dojel, jak řikám, uvidíme jaká bude situácia... eheh.. situace.. nějak u mě převládá radost z jednoho zápasu... :o)
Jinak co se týče rychlosti, tak já si nestěžuju.. zase si myslim, že to musí líp táhnout, než karbec a o spotřebě bych se snad radši ani neměl zmiňovat, že.. jo a prosimtě, jaký má tvůj karbec emise? :o)) Ne, to já jen tak rejpu, ale je fakt, že já zas i ty emise bral v úvahu, protože to svinstvo co z toho de do vzduchu můžu aspoň trochu mírnit, když už mám koníčka řízení... Ale je fakt, že mnohem většim faktorem byla spotřeba a výkon, co si budem povídat... :o)

Jirka (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 00:31 :
Jo... málem bych zapomněl.. teď sem se svym Formánkem ujel první delší trasu, jel sem na chalupu do Lužických hor (cca 130km) no a taky sem si tam sehnal špalek Douglasky na ty dřevěný doplňky...
Teď ještě uvažuju, kde sehnat mřížku z tahokovu, chtěl bych si z ní udělat ten kryt sání ventilace (v motoru) a pořád se nemůžu zbavit nápadu udělat si z toho i přední masku, jenže nevim jak bych vyráběl rámeček :o( Neměl byste někdo tip? Jak kde sehnat tu mřížku, tak jak vyrobit ten rámeček...

Jirka (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 00:33 :
ehm.. víte v čem je nevýhoda umět psát všema deseti? Člověk pak napíše dlouhý odstavce co nechce nikdo číst za pár desítek vteřin :D

máňa (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 09:23 :
Masku můžeš koupit i s tahokovem. Já mám favoriťáckou masku, kterou měl kámoš na renaultu 19. Musel jsem si ji zpět upravit na favorita a nalepit Tahokov. Střed mi doplňují přídavné dálkové

máňa (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 09:25 :
(Vše koupíš v autodoplňkách)

Jirka (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 12:48 :
Vim že se dá koupit, stojí asi 800,- jenže je to zase otázka peněz, že.. to radši za 800,- natankuju.. Mimochodem... chtěl sem začít tankovat Natural 98 a zjistil sem, že se to skoro nedá sehnat.. jak je to možný? Vždyť to bejvalo normálně k dostání, ne? Vim třeba o Shell, že prodává nějaký ty 100 oktanový, ale to už je zas za těch 33.5 docela drahý...

Víťa (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 14:01 :
Juro, mám ji doma, myslím tu masku z mřížkou, chce to jen vyčistit, protože, jak sem to šplíchal, tak sem šplíchl aji tu mřížku, je to otázka max 30min práce. Za 300,--

Víťa (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 14:02 :
Za 300,-- pro tebe, jsem myslel, válí se mki doma zbytečně

Víťa (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 14:02 :
Za 300,-- pro tebe, jsem myslel, válí se mii doma zbytečně

 admin  Pavel PS (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 16:18 :
Teda Víťo, ty umíš dělat ceny :-)

Nevím jestli by měl natural 98 cenu, oktanové číslo udává odolnost proti hoření (k zapálení dojde až při větší teplotě) a na to by se musel motor komplet seštelovat. A ještě ten cenový rozdí proti N95... Já tankuju 95, kámoš do Fáva lil 91 a potom, co zjistil, jak to jezdí mě, taky přešel na 95.

Jirka (@ ,  www) napsal(a) 23.02.2006 v 18:25 :
Tož díky za nabídku Víťo, ale ještě nevim, bo bych stejně radši celou mřížku z toho tahokovu, abych si z toho mohl udělat i ten kryt na sání topení...

Jojo, já taky tankuju 95, ale řikal sem si, že by to třeba ještě mohlo jezdit líp a nejezdim až tak moc, aby mě koruna na litru vytrhla... No ale což... :o) Tak budu jezdit 95

Víťa (@ ,  www) napsal(a) 24.02.2006 v 08:19 :
Kamoš má fáčko z roku 94 a lije do toho jen 98, jede to super a hlavně se nazasírá motor!Ty už máš taky \"navasa\", takže v tom benálu 98 nevidím problém, jen jak říká Pavel, chce to seštelovat, ale to je v servisu otázka 20min. Jo a k té spotřebě, myslím, že mezi stříkačkou a karbecem není takovej rozdíl, naopak když máš katalizátor, tak by to mělo žrát víc, než bez..pokud se nepletu, ale ten půllitr nikoho nezabije, ne?!

 admin  Pavel PS (@ ,  www) napsal(a) 24.02.2006 v 12:37 :
Spotřebu stejně nejvíc ovlivní noha řidiče a způsob jízdy. Pokud máš těžkou nohu, tak ten rozdíl bude celkem velký, ale naopak být nemusí. Obecně jsou motory se vstřikem trochu úspornější, ale jejich největší výhoda není ani tak ve výkonu jako v průběhu křivky točivého momentu - u nich je k dispozici větší hodnota při nižších otáčkách a taky kultivovanost běhu.

Jirka (@ ,  www) napsal(a) 27.02.2006 v 16:14 :
njn, teď sem zjistil docela nemilou věc.. spotřeba cca 8.5 litru mi přijde jako docela dost... :o( je pravda, že z těch 500KM na kterejch sem to počítal byla jenom asi polovina v dlouhých trasách (2x 120KM) a jinak popojíždění převážně po městě a často s nezahřátym motorem... ale i tak.. já nevim, no.. uvidíme v létě až nasadim letní obutí a motor bude zahřátej hned... mimochodem.. kde se má pohybovat ručička teploměru? já jí mám většinou na tý první mezírce, ale jednou už mi stoupla asi až do vodorovný polohy.... bylo to v pohodě?

« nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 nejstarší » 



na začátek stránky

 
 
Škoda Forman PS