forman PS

Návštěvní kniha stránek "formanPS.wz.cz"

« nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 nejstarší » 

 admin  Pavel PS (@ ,  www) napsal(a) 08.03.2006 v 09:38 :
Přidávám se ke stávce 50 na 5 je moc málo, trochu ten motor toč, (nikdo nemluví o stylu brzdy plyn) a budeš hodně překvapenej :-)
Mě ostřikovače míří zhruba do poloviny okna.

Máňo nevadí, zachvilku už budou stránky forman klubu a tam bude lepčí diskuze, takže kdo chce být členem, ať mi pošle na mail jméno a heslo, jaký chce a připraví si článek o svém autě!!!

Jirka (@ ,  www) napsal(a) 08.03.2006 v 12:36 :
Tož já už to zkoušim točit, ale nevim no... Kolik bych to podle vás měl točit? Doufám, že máte na paměti, že mám stříkačku a ne karbec, kterej jede spíš rád ve vyšších otáčkách, že...

 admin  Pavel PS (@ ,  www) napsal(a) 08.03.2006 v 18:53 :
No při klidné jízdě řadím tak při 3000 do kopce tam ty 3000 držím v podstatě pořád... kolem 4000 už je to zbytečný, tam tah končí - jezdím tak mezi 2000 a 3000 ot/min. Se podívej do tech. údajů, kdy vrcholí hodnota toč. momentu (vstřikování ji má výš než karbec, ale je fakt, že ti to táhne víc od spoda)

Víťa (@ ,  www) napsal(a) 09.03.2006 v 08:40 :
Souhlas, taky řadívám, při normální jízdě, okolo 3500 otáček. Tady ti lidi s Audinama to nedělají schválně, jim to ani nepřijde....oni už jsou takový, no prostě k-k--i. Jasné, že půjdem do Musea. Nebude to ještě nějakej sraz se sprintama atd, začínáme, takže jen takové oťukávání. Na stránky klubu už se mooooc těším.

 admin  Pavel PS (@ ,  www) napsal(a) 11.03.2006 v 18:44 :
POZOR HLÁŠENÍ !!! mrkněte se na forman-club.ic.cz doufám, že vám budou sympatické.

Jirka (@ ,  www) napsal(a) 13.03.2006 v 13:54 :
Super, ale.. já nejsu členem? :\'(

 admin  Pavel PS (@ ,  www) napsal(a) 13.03.2006 v 17:35 :
Jirko a poslal jsi mi na mail jaký chceš uživatelské jméno a heslo? Jsi samozřejmě vítán! Pokud jsi mi to už poslal, tak se omlouvám, ale jsme hroznej bordelář a asi jsem to ztratil...

To platí pro všechny, kteří chtějí patřit do Forman Clubu!!! A nezaponeňte si připravit článek o a utě a klidně i o něčem jiném...

Rohánek (@ ,  www) napsal(a) 28.03.2006 v 20:51 :
Ahojky Formaňáci,
musím pochválit Pavla za tyto pěkné stránky! Musím říci, že díky nim jsem si udělal dobrý obrázek historii Formana. Dlouho jsem hledal a tápal a minulý týden jsem zakoupil Formana 135 GLX, je to rok 1993 40 kW na LPG. Dal jsem za něj 15000,- Kč včetně 4 zimních kol. Není to žádný rychlík, ani krasavec, ale až mě překvapilo jak pěkně jezdí. Ještě jednou díky za pomoc!

 admin  Pavel PS (@ ,  www) napsal(a) 30.03.2006 v 16:18 :
Děkuju za pochvalu, jsem rád, že se ti stránky líbí a ještě víc, že ti i něco daly :-)

Dave - Favo 136 K&N + Remus (@ ,  www) napsal(a) 07.04.2006 v 20:09 :
vytáčení auta je úplně k ničemu pokud nechceš rychleji akcelerovat a tím víc také dát do nádrže (ideál 2 až 3 tis. ot.bezne useky z kopce kdy nenei potřeba tah motoru, klidně od 1500 ot) a máňo...auto je stroj a né živá bytost, která má svaly dá se trénovat, takže je zažitá nesmyslná věc, že když se točí, že si na to zvykne a líp pak jede...je to stroj a né živá bytost která se dá tréningem vylepšit :o)

Dave - Favo 136 K&N + Remus (@ ,  www) napsal(a) 07.04.2006 v 20:21 :
Jo dodatek k motoru - samozřejmě čím horší stav motoru, tím více otáček potřebuje k přeřazení na vyšší stupen. úsporná jízda - když 5 budu řadit později (v případě že nemám lágrovanej motor) tak prokoučuju dle převodů 1000 až 1500 ot a v životě neudělám průměrnou spotřebu 6,2 l/100 km v plném obsazení :o)

Janko (@ ,  www) napsal(a) 10.04.2006 v 20:24 :
Ahojte tak ako sa tu mate?Ehm ako sem mozem vlozit fotku?Mam ju poslat PavloviPS?

 admin  Pavel PS (@ ,  www) napsal(a) 12.04.2006 v 13:39 :
Dave: ...je to stroj a né živá bytost která se dá tréningem vylepšit
No v tom prvním máš pravdu, ale v tom druhém ne, u motoru hodně platí, jak se do lese volá, tak se z lesa ozývá, takže jak se k motoru chováš, tak pak jede!

Janko, články a fotky můžeš vkládat na stránkách forman clubu -> http://forman-club.ic.cz/ , je tam i lepší forum!!!

Petr Mauer (@ ,  www) napsal(a) 24.04.2006 v 10:24 :
Dobrý den.Nemůžu nastartovat auto.Přitom jsem normálně přijel z obchodu,zaparkoval a za čtyři hodiny jsem měl jet do práce,ale už jsem auto nenastartoval.Startér normálně točí,ale nechytne to.Někdo mi doporučil,abych si od někoho půjčil snímač otáček a zkusil ho tam dát místo toho mého,protože to neházelo jiskru.Tak jsem to tak udělal,jiskru to začalo dávat,ale stejně jsem to nenastartoval.Známí mi řekl,že mi tam možná nejde benzín,ale přece se zničeho nic nevyskytnou hned najednou dvě závady.Tak se podíval na svíčky a prý byli suché.Tak teď opravdu nevím,co s tím.Můžete někdo prosím vás poradit?Jak zjistím,že mi to tam ten benzín stříká.PS:Auto mi už stojí skoro tři měsíce.Za případnou radu předem děkuji.S pozdravem Petr Mauer PS:Ten snímač otáček nemohu nikde na Formana sehnat a to jsem z velkého města HK.


 admin  Pavel PS (@ ,  www) napsal(a) 24.04.2006 v 23:16 :
Pokud byli svíčky suché, opravdu to vypadá na přívod benzínu, máte karburátor, nebo vstřiování? 1. bych zkontroloval polivové filtry a membránu pumpy (u karburátoru zepředu na bloku dole), se vstřikem bohužel neporadím, lede přeměřit jestli jde prod do čerpadla... takhle je to hrozně těžký poradit na dálku

« nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 nejstarší » 



na začátek stránky

 
 
Škoda Forman PS