Z mnoha důvodů - např. evidence výroby, prodeje a dopravních
orgánů - jsou automobily téměř od počátku výroby motorových vozidel označovány
výrobním číslem. Původně byla hlavními rozlišovacími znaky čísla motorů a rámů
podvozků, přechodem na samonosné karosérie se stala jejím hlavním a základním
dílem. Kromě výrobního štítku s hlavními technickými údaji a výrobními
čísli je výrobní číslo karosérie vyraženo na některý obtížně měnitelný díl
skeletu (u typu Favorit na navařeném plechu na pravém předním podběhu v
motorovém prostoru) a číslo motoru na blok motoru.
Mezinárodní identifikační značení automobilů VIN podle normy ISO 3779 - 1977
začala Škoda používat od roku 1984.
V čem se liší sériově dodávané ocelové disky kol Favorita a Formana?
a) Š Favorit - rozteč šroubů kol Æ
98 mm, únosnost 360 kg
b) Š Favorit - rozteč šroubů kol Æ 100 mm, únosnost 360 kg (od roku 1993) c) Š Forman, Pick - up a Van plus - rozteč šroubů kol Æ 98 mm, únosnost 410 kg d) Š Forman, Pick - up a Van plus - rozteč šroubů kol Æ 100 mm, únosnost 410 kg (od roku 1993) |